mandag 6. juli 2009

My booky wook + roadtrip

Vi har endt opp i mormonerland(nærmere bestemt Salt Lake City), der barene ikke eksisterer, restaurantene stenger 9 pm og gatene er folketomme. Uansett et stort step up fra Winnemucca, der vi kjørte opp og ned den ene main streeten uten å finne en eneste restaurant (når jeg tenker meg om har vi akkurat gjort det samme her - men uansett). For å skape en flytende overgang til neste subject kan jeg jo si at Russell Brand faktisk har bodd på hotell i Winnemucca, dog han oppsøkte strippeklubber og vi endte opp på McDonalds. Igjen.

Uansett, to dager og 350 sider etter mitt kjøp av My Booky Wook sitter jeg igjen med et voksende ønske om å bli drug addict, for å så bli mirakuløst helbredet etter første forsøk på rehab, pluss et veldig mye større ordforråd i engelsk. I og med at det i 50% av boken brukes ord det er umulig å forstå blir man tvunget til å lære seg ord som psychotropic, colleteral, pertinent, compliance, preemtive og carnage. Ok, kanskje ikke godt utvalg, men jeg åpnet bare boken et sted og skrev ned de jeg fant. Som jeg også nå ser kun begynner på c eller p. Jaja, uansett. Sterk lesning, sekser, stjerne i boka, kvalitetsstempel. Løp og kjøp!


Vi har også kjørt over to sider med kart idag. Mesteparten av det rett fram. Imorgen skal jeg opp i 15 etasje på hotellet bare for moro skyld.

2 kommentarer: